Κανονισμός Λειτουργίας Κτιρίου

Με σκοπό τη δημιουργία και τη διατήρηση μιας κοινότητας βασισμένης στον αμοιβαίο σεβασμό και την εμπιστοσύνη, η διαχειρίστρια εταιρεία, ο διαχειριστής του κτιρίου και οι ένοικοι του “ALL IN TEN” δεσμεύονται να τηρούν τον παρόντα κανονισμό χρήσης κτιρίου. Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά και την οικιστική χρήση του κτιρίου, τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της ομαλής συμβίωσης σε αυτό και προκειμένου να επιτευχθεί η βιωσιμότητα, η εύρυθμη λειτουργία του και η ασφάλεια των προσώπων, έχουν θεσπιστεί και γίνονται αποδεκτοί οι ακόλουθοι κανόνες. 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΤΙΡΙΟΥ

Α. ΟΡΙΣΜΟΙ 

1. Δαπάνες χρήσης διαμερισμάτων: Δαπάνες που απαιτούνται για τη συνήθη χρήση των διαμερισμάτων, ήτοι αυτές που αφορούν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, την ύδρευση και την αποχέτευση, τη θέρμανση και την παροχή υπηρεσιών ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο.

2. Διαμέρισμα: Κάθε αυτοτελές τμήμα του κτιρίου, το οποίο είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί ως κατοικία. Οι εξώστες (μπαλκόνια) κάθε κατοικίας συμπεριλαμβάνονται στην έννοια του διαμερίσματος.

3. Διαμονή: Η μόνιμη και σταθερή εγκατάσταση τρίτου προσώπου σε διαμέρισμα. Τρίτο πρόσωπο που παραμένει σε διαμέρισμα για διάστημα μεγαλύτερο των πέντε (5) ημέρων, τεκμαίρεται, ότι έχει εγκατασταθεί μόνιμα και σταθερά σε αυτό.

4. Διαχειριστής του κτιρίου: Το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, όπως εκπροσωπείται νόμιμα, στο οποίο έχει ανατεθεί η διενέργεια διαχειριστικών πράξεων στο όνομα και για λογαριασμό της διαχειρίστριας εταιρείας.

5. Διαχειρίστρια εταιρεία: Η εταιρεία με την επωνυμία «ANEF IKE ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ», με αρ. Γ.Ε.ΜΗ 152204504000, Α.Φ.Μ. 801227570 και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου contact@allin10.gr , η οποία εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, επί της Θεμ. Σοφούλη αρ. 37Α, όπως αυτή εκπροσωπείται νόμιμα, καθώς και οποιοδήποτε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή οντότητα, που υπεισέρχεται στα δικαιώματα και στις υποχρεώσεις της έναντι των ενοίκων.

6. Εξοπλισμός διαμερισμάτων: Οποιοδήποτε συστατικό ή παράρτημα (κινητό αντικείμενο) που βρίσκεται εντός των διαμερισμάτων, ανήκει στην κυριότητα της διαχειρίστριας  και εξυπηρετεί τη χρήση του διαμερίσματος. Συστατικά ή παραρτήματα αποτελούν ιδίως οι ηλεκτρικές συσκευές, η επίπλωση, τα κουφώματα, τα είδη υγιεινής και τα διακοσμητικά στοιχεία.

 7. Εξουσιοδοτημένος συνεργάτης: Οποιοδήποτε πρόσωπο, στο οποίο ανατίθεται η διενέργεια διαχειριστικών πράξεων στο όνομα και για λογαριασμό της διαχειρίστριας εταιρείας ή του διαχειριστή του κτιρίου.

8. Επίσκεψη: Η παραμονή τρίτου προσώπου στο κτίριο για διάστημα ίσο ή μικρότερο των είκοσι τεσσάρων (24) ωρών.

9. Κανονισμός: Ο παρών κανονισμός χρήσης κτιρίου.

10. Κάπνισμα: Η χρήση προϊόντων και μέσων που παράγουν καπνό ή ατμό με καύση ή θέρμανση στερεών, υγρών ή αερίων υλικών.

11. Κατάληψη κοινόχρηστων χώρων: Η σταθερή παραμονή προσώπων ή η τοποθέτηση εγκατάσταση πραγμάτων σε κοινόχρηστους χώρους, κατά τρόπο που αποκλείει, μόνιμα ή προσωρινά, την πρόσβαση σε αυτούς και αντίκειται στην κατά προορισμό χρήση τους.

12. Κατοικία: Στεγασμένος χώρος που χρησιμοποιείται για τη διαμονή προσώπων.

13. Κατοικίδιο: Ζώα οποιουδήποτε είδους που διαβιούν με ανθρώπους.

14. Κεντρικός πίνακας ανακοινώσεων: Χώρος ανάρτησης οδηγιών και ανακοινώσεων, που απευθύνονται από την διαχειρίστρια εταιρεία ή/και το διαχειριστή του κτιρίου στους ενοίκους  και σε τρίτα πρόσωπα. Ο κεντρικός πίνακας ανακοινώσεων είναι διαθέσιμος και σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα www.alin10.gr.

15. Κοινόχρηστος εξοπλισμός: Οποιοδήποτε συστατικό ή παράρτημα (κινητό πράγμα), το οποίο βρίσκεται σε κοινόχρηστο χώρο, ανήκει στην κυριότητα της εκμισθώτριας και εξυπηρετεί την κοινή χρήση. Συστατικά ή παραρτήματα αποτελούν ιδίως οι ηλεκτρικές συσκευές, η επίπλωση, τα κουφώματα, τα είδη υγιεινής, τα όργανα γυμναστικής και τα διακοσμητικά στοιχεία.

16. Κοινόχρηστοι χώροι: Κάθε εξωτερικός ή εσωτερικός χώρος του κτιρίου, πλην των διαμερισμάτων, των ταρατσών και των χώρων των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

17. Κτίριο: Η οικοδομή που βρίσκεται στο ακίνητο επί της οδού Καππαδοκίας αρ. 8, Θεσσαλονίκη.

18. Ένοικοι: Τα πρόσωπα που διαμένουν στο κτίριο.

19. Οδηγίες: Οποιαδήποτε γραπτή ή προφορική κατεύθυνση και υπόδειξη της διαχειρίστριας εταιρείας  που δίδεται δια των νομίμων εκπροσώπων τους ή/και εξουσιοδοτημένων συνεργατών αυτών και αφορά τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των ενοίκων και τρίτων προσώπων για τη χρήση του κτιρίου (διαμερισμάτων και κοινόχρηστων χώρων) και του περιβάλλοντος χώρου.

20. Οργανωμένες συναθροίσεις ή εκδηλώσεις: Οι εκ των προτέρων προγραμματισμένες συγκεντρώσεις ομάδας ατόμων με κοινό σκοπό, οι οποίες λαμβάνουν χώρα εντός του κτιρίου ή στον περιβάλλοντα χώρο.

21. Περιβάλλων χώρος: Το ακίνητο της οδού Καππαδοκίας  αρ. 8, Θεσσαλονίκη, πλην του κτιρίου.

22. Συνεργαζόμενες επιχειρήσεις: Εταιρείες ή ατομικές επιχειρήσεις, οι οποίες είναι εξουσιοδοτημένες από τη διαχειρίστρια εταιρεία  να διαθέτουν προϊόντα και να παρέχουν υπηρεσίες εντός του κτιρίου. Τέτοιες είναι ιδίως όσες παρέχουν τεχνικές υπηρεσίες , υπηρεσίες καθαρισμού.

23. Συνήθεις χρήσεις κατοικιών: Οι χρήσεις, οι οποίες, σύμφωνα με την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη, λαμβάνουν χώρα σε ακίνητα που προορίζονται για κατοικίες.

 24. Τρίτα πρόσωπα: Οποιοδήποτε πρόσωπο πλην της διαχειρίστριας εταιρείας,του διαχειριστή του κτιρίου, των ενοίκων του κτιρίου και των εξουσιοδοτημένων συνεργατών.

25. Φιλοξενία: Η παραμονή τρίτου προσώπου στο κτίριο, η οποία δε συνιστά μόνιμη και σταθερή εγκατάσταση και διαρκεί για διάστημα μικρότερο των πέντε (5) ημερών/μήνα.

26. Ώρες κοινής ησυχίας: Κατά τη θερινή περίοδο οι ώρες 15:00 έως 17:30 και 23:00 έως 07:00. Κατά τη χειμερινή περίοδο οι ώρες 15:30 έως 17:30 και 22:00 έως 07:30. Θερινή περίοδος λογίζεται το χρονικό διάστημα από την 1η Απριλίου έως την 30η Σεπτεμβρίου. Χειμερινή περίοδος, λογίζεται το χρονικό διάστημα, από την 1η Οκτωβρίου έως την 31η Μαρτίου. Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη μεταγενέστερων νομοθετικών διατάξεων που τα τροποποιούν.

Β. ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 

1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις.

Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις της διαχειρίστριας εταιρείας  και των ενοίκων  των διαμερισμάτων προβλέπονται α) στον κανονισμό, β) στις οδηγίες και γ) στο νόμο. Παράβαση των κανόνων που περιλαμβάνονται στα ανωτέρω υπό α.-γ. συνιστά παράβαση συμβατικών υποχρεώσεων και επιφέρει τα αποτελέσματα που προβλέπονται στη σύμβαση μεταξύ της διαχειρίστριας  και των ενοίκων  και στο νόμο.

2. Παράδοση και απόδοση διαμερισμάτων.

Η παράδοση των διαμερισμάτων στους ενοίκους πραγματοποιείται από τη διαχειρίστρια  του κτιρίου ή από εξουσιοδοτημένους συνεργάτες και αποδεικνύεται με την υπογραφή εγγράφου υπό τον τίτλο «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ-ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ-ΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ  ΜΙΣΘΙΟΥ». Η απόδοση των διαμερισμάτων από τους ενοίκους πραγματοποιείται αμέσως μετά τη λήξη της συμφωνημένης διαμονής  προς τη διαχειρίστρια εταιρεία του ή προς εξουσιοδοτημένους συνεργάτες και αποδεικνύεται με την υπογραφή εγγράφου υπό τον τίτλο «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΑΠΟΔΟΣΗΣ-ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΜΙΣΘΙΟΥ».

3. Αποκλεισμός σιωπηρής αναμίσθωσης/παράταση διαμονής. Ακόμη κι αν μετά την παρέλευση του χρόνου διάρκειας της μίσθωσης ο μισθωτής/η μισθώτρια εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί το μίσθιο και η εκμισθώτρια το γνωρίζει και δεν εναντιώνεται, δε λογίζεται ότι η μίσθωση ανανεώνεται για αόριστο χρόνο.

4. Υπεκμίσθωση-Παραχώρηση χρήσης. Η υπεκμίσθωση και η παραχώρηση χρήσης σε τρίτο πρόσωπο υπό οποιαδήποτε μορφή, ακόμη και άνευ ανταλλάγματος απαγορεύεται.

5. Επίσκεψη και φιλοξενία τρίτων προσώπων.

Η επίσκεψη και η φιλοξενία τρίτων προσώπων (παραμονή για διάστημα μικρότερο των πέντε (5) ημερών) επιτρέπεται χωρίς καμμία οικονομική επιβάρυνση. Τα τρίτα πρόσωπα που επισκέπτονται ενοίκους  ή φιλοξενούνται από αυτούς έχουν κατά την παραμονή τους στο κτίριο όμοιες υποχρεώσεις με τους ενοίκους. Οι ένοικοι οφείλουν να ενημερώνουν τα πρόσωπα αυτά για τις υποχρεώσεις τους. Σε περίπτωση πρόκλησης οποιασδήποτε ζημίας από αυτά γεννάται ευθύνη και των ενοίκων.

6. Διαμονή τρίτου προσώπου.

Η διαμονή τρίτων προσώπων σε διαμέρισμα ενοίκου επιτρέπεται, μόνο μετά από την προηγούμενη έγκριση της διαχειρίστριας εταιρείας . Η έγκριση δίδεται από τη διαχειρίστρια εταιρεία  μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αιτήματα έγκρισης της διαμονής τρίτου προσώπου υποβάλλονται στη διαχειρίστρια τουλάχιστον δύο (2) ημερολογιακές ημέρες προ της πρώτης ημέρας διαμονής του τρίτου προσώπου. Τα αιτήματα υποβάλλονται μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνσης www.allin10.gr , με θέμα “ΑΙΤΗΜΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ” και περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον το ονοματεπώνυμο και το διαμέρισμα του αιτούντος διαμονή, το χρονικό διάστημα της σχεδιαζόμενης διαμονής του τρίτου προσώπου, και δήλωση του ενοίκου, ότι έχει ενημερώσει το τρίτο πρόσωπο για τις υποχρεώσεις του κατά τη διαμονή του. Σε περίπτωση που το αίτημα δεν απαντηθεί, θεωρείται, ότι απορρίπτεται.

7.Πρόσθετες χρεώσεις για διαμονή άλλων προσώπων.

Διαμονή τρίτου προσώπου σε διαμέρισμα πέραν του χρονικού διαστήματος φιλοξενίας, όπως αυτό ορίζεται παραπάνω, χωρίς την προηγούμενη έγκριση της διαχειρίστριας  και την καταβολή του αντιτίμου κατά τα οριζόμενα στον Κανονισμό συνιστά παράβαση συμβατικής υποχρέωσης εκ μέρους του ενοίκου.

8. Κάπνισμα.

Το κάπνισμα επιτρέπεται αποκλειστικά μόνο σε εξωτερικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένων των εξωστών (μπαλκονιών). Εντός του κτιρίου (κοινόχρηστοι χώροι και διαμερίσματα) το κάπνισμα απαγορεύεται. Σε περίπτωση λανθάνουσας ενεργοποίησης του συστήματος εντοπισμού καπνού ο ένοικος επιβαρύνεται με χρέωση 50 ευρώ.

 9. Κατοικίδια.

 Κατοικίδια οποιουδήποτε είδους στο κτίριο και στον περιβάλλοντα χώρο δεν επιτρέπονται,     πλην ειδικών περιπτώσεων.

10. Στάθμευση μεταφορικών μέσων.

Η στάθμευση μεταφορικών μέσων κάθε είδους, στο κτίριο και τον περιβάλλοντα χώρο επιτρέπεται μόνο κατόπιν συνεννόησης με το διαχειριστή.

11. Ώρες κοινής ησυχίας.

Οι ώρες κοινής ησυχίας τηρούνται σε κάθε περίπτωση. Οργανωμένες συναθροίσεις ή εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια των ωρών κοινής ησυχίας δεν επιτρέπονται. Κατ΄ εξαίρεση και μόνο όταν κρίνεται απολύτως απαραίτητο από τη διαχειρίστρια εταιρεία ή εξουσιοδοτημένους συνεργάτες επιτρέπεται η διεκπεραίωση εργασιών κατά τη διάρκεια των ωρών κοινής ησυχίας.

12. Παρεμβάσεις στην εξωτερική όψη του κτιρίου.

Οποιαδήποτε παρέμβαση, μόνιμη ή προσωρινή, η οποία επηρεάζει την εξωτερική όψη του κτιρίου, όπως ιδίως η έκθεση ενδυμάτων, η τοποθέτηση σημαιών, συμβόλων ή άλλων διακριτικών γνωρισμάτων, δεν επιτρέπεται. Το άπλωμα των ρούχων περιορίζεται εντός του εξώστη/μπαλκονιού και για το δυνατό συντομότερο χρονικό διάστημα.

13. Ασφάλεια κτιρίου – Μέτρα ασφαλείας – Κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης κοινόχρηστων χώρων. Οι  ένοικοι υποχρεούνται να συμβάλλουν στη διατήρηση της ασφάλειας του κτιρίου, ακολουθώντας τις οδηγίες της διαχειρίστριας εταιρείας και των εξουσιοδοτημένων συνεργατών. Οι εξουσιοδοτημένοι για την τήρηση της ασφάλειας του κτιρίου συνεργάτες δύνανται να αρνούνται την είσοδο στο κτίριο σε οποιοδήποτε πρόσωπο, εάν κρίνουν, ότι δεν πληροί τις προϋποθέσεις για την ασφάλεια των ενοίκων και του κτιρίου.

14. Για τον έλεγχο εισερχομένων και εξερχομένων προσώπων, καθώς και της καλής χρήσης των κοινόχρηστων χώρων και του κοινόχρηστου εξοπλισμού, η διαχειρίστρια έχει εγκαταστήσει στους κοινόχρηστους χώρους κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης και καταγραφής. Με την αποδοχή του παρόντα Κανονισμού, οι ένοικοι δηλώνουν, ότι παρέχουν τη συγκατάθεσή τους για χρήση από τη διαχειρίστρια εταιρεία των μέσων παρακολούθησης και καταγραφής των κοινόχρηστων χώρων, με σκοπό την ασφάλεια των προσώπων και του κτιρίου, καθώς και για την τήρηση των υποχρεώσεων προστασίας και καλής χρήσης των κοινόχρηστων χώρων και του κοινόχρηστου εξοπλισμού.

15. Έλεγχος διαμερισμάτων. Η διαχειρίστρια εταιρεία του και οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες δικαιούνται να επισκέπτονται και να ελέγχουν την κατάσταση των διαμερισμάτων κατόπιν σχετικής ειδοποίησης των μισθωτών, η οποία γνωστοποιείται σε αυτούς τουλάχιστον είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την επίσκεψη μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο οποίο αναφέρεται η ημέρα και η ώρα της επίσκεψης. Σε περίπτωση αδυναμίας ελέγχου διαμερίσματος μετά την πρώτη ειδοποίηση για οποιοδήποτε λόγο, η διαδικασία επαναλαμβάνεται. Αν και πάλι δεν καταστεί εφικτός ο έλεγχος του διαμερίσματος για οποιοδήποτε λόγο, η εκμισθώτρια, ο διαχειριστής του κτιρίου ή εξουσιοδοτημένος συνεργάτης δύναται να εισέλθει στο διαμέρισμα με δικά του μέσα και χωρίς τη συγκατάθεση του μισθωτή. Στην περίπτωση αυτή, ουδεμία ευθύνη της εταιρείας γεννάται. Η υποχρέωση προηγούμενης ειδοποίησης δεν ισχύει σε έκτακτες περιπτώσεις, όπως ιδίως όταν οι μισθωτές παραβιάζουν τις υποχρεώσεις τους, προκαλώντας κίνδυνο ή βλάβη εις βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή της εκμισθώτριας. Στις περιπτώσεις αυτές η εκμισθώτρια, ο διαχειριστής του κτιρίου ή εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες δύνανται να εισέρχονται στα διαμερίσματα άμεσα με δικά τους μέσα, χωρίς να γεννάται ουδεμία ευθύνη τους.

16. Απώλεια κλειδιών-μέσων πρόσβασης. Σε περίπτωση απώλειας των ηλεκτρονικών κλειδιών ή άλλων μέσων πρόσβασης στο κτίριο ή τα διαμερίσματα, οι μισθωτές υποχρεούνται να ενημερώσουν αμέσως τη διαχειρίστρια εταιρεία ή και τον διαχειριστή του κτιρίου μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@allin10.gr.  Τα απαιτούμενα έξοδα, προκειμένου να αποκατασταθεί η ασφάλεια του κτιρίου ή/και των διαμερισμάτων, βαρύνουν αποκλειστικά τον ένοικο, ο οποίος απώλεσε τα κλειδιά ή άλλα μέσα πρόσβασης.

Γ. ΚΑΝΟΝΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ 

1. Επιτρεπτή χρήση διαμερισμάτων. Οι ένοικοι έχουν την υποχρέωση να χρησιμοποιούν τα διαμερίσματα αποκλειστικά και μόνο ως κατοικίες. Οι συνήθεις χρήσεις κατοικιών είναι επιτρεπτές υπό τους όρους τήρησης των συμφωνηθέντων μεταξύ της διαχειρίστριας και των ενοίκων, εκτός αν έχουν απαγορευτεί ειδικώς.

2. Απαγορευμένες χρήσεις διαμερισμάτων. Οποιαδήποτε χρήση, η οποία δε συγκαταλέγεται μεταξύ των συνήθων χρήσεων κατοικιών απαγορεύεται. Ενδεικτικά, απαγορεύεται η χρήση των διαμερισμάτων ως εμπορικών καταστημάτων, γραφείων και επαγγελματικών χώρων κάθε είδους, καθώς και ως χώρων εκδηλώσεων και συναθροίσεων.

3. Δαπάνες χρήσης διαμερισμάτων. Οι δαπάνες χρήσης των διαμερισμάτων ήτοι αυτές που αφορούν την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, την ύδρευση και την αποχέτευση, την ψύξη και θέρμανση, τα κοινόχρηστα έξοδα και την παροχή υπηρεσιών ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο βαρύνουν τη διαχειρίστρια. Η σημαντική ανατίμηση των δαπανών αυτών από τους Οργανισμούς που τις τιμολογούν δίδει δικαίωμα ανατίμησης και αναπροσαρμογής του μισθώματος από την Διαχειρίστρια Εταιρία.

4. Φθορές διαμερισμάτων. Η διαχειρίστρια είναι υπεύθυνη και βαρύνεται με τα έξοδα για τις επιδιορθώσεις φθορών των διαμερισμάτων, μόνο αν αυτές προκαλούνται από τη συνήθη χρήση τους. Φθορές που οφείλονται στην κακή χρήση εκ μέρους των ενοίκων πρέπει να αναφέρονται στο διαχειριστή του κτιρίου χωρίς καθυστέρηση μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@allin10.gr . και σε περίπτωση κινδύνου με κάθε πρόσφορο μέσο, να αποκαθίστανται άμεσα υπό την επίβλεψή του και με δαπάνες του ενοίκου που τις έχει προκαλέσει. Απαγορεύεται η εκτέλεση εργασιών στα διαμερίσματα από συνεργεία ή τεχνικούς που δεν είναι εξουσιοδοτημένοι από τη διαχειρίστρια εταιρεία ή το διαχειριστή του κτιρίου.

5. Εξοπλισμός διαμερισμάτων. Ο εξοπλισμός των διαμερισμάτων ανήκει στην κυριότητα της διαχειρίστριας εταιρείας. Οι ένοικοι υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό επιδεικνύοντας αυξημένη επιμέλεια, σύμφωνα με τις οδηγίες και την κατά προορισμό χρήση του, να τον διατηρούν λειτουργικό και καθαρό. Η απομάκρυνση του εξοπλισμού από τα διαμερίσματα ή η αντικατάστασή του απαγορεύεται σε κάθε περίπτωση. Η απαγόρευση ισχύει, ακόμη και αν ο εξοπλισμός που απομακρύνεται από τα διαμερίσματα αντικαθίσταται με ανώτερης ποιότητας ίδιου είδους. Η διαχειρίστρια εταιρεία είναι υπεύθυνη και βαρύνεται με τα έξοδα για τις αντικαταστάσεις του εξοπλισμού ή επιδιορθώσεις φθορών του, μόνο αν αυτές προκαλούνται από τη συνήθη χρήση του. Φθορές που οφείλονται στην κακή χρήση εκ μέρους των ενοίκων  πρέπει να αναφέρονται στο διαχειριστή του κτιρίου χωρίς καθυστέρηση μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@allin10.gr  και σε περίπτωση κινδύνου με κάθε πρόσφορο μέσο, να αποκαθίστανται άμεσα υπό την επίβλεψή του και με δαπάνες του ενοίκου που τις έχει προκαλέσει. Απαγορεύεται η εκτέλεση εργασιών στον εξοπλισμό των διαμερισμάτων από συνεργεία ή τεχνικούς που δεν είναι εξουσιοδοτημένοι από την διαχειρίστρια εταιρεία ή το διαχειριστή του κτιρίου.

6. Παρεμβάσεις στο εσωτερικό των διαμερισμάτων. Οποιαδήποτε εργασία αναδιαμόρφωσης, επιδιόρθωσης ή αντικατάστασης στο εσωτερικό των διαμερισμάτων επιτρέπεται να πραγματοποιείται μόνο από τον διαχειριστή του κτιρίου ή/και εξουσιοδοτημένους συνεργάτες. Μεταβολές και παρεμβάσεις στο διαμέρισμα, καθώς και εγκαταστάσεις μόνιμα και σταθερά συνδεόμενου με τα διαμερίσματα εξοπλισμού οποιουδήποτε είδους εκ μέρους των μισθωτών απαγορεύονται. Ιδίως η δημιουργία οπών (τρυπών) στους τοίχους των διαμερισμάτων με οποιοδήποτε μέσο απαγορεύεται. Σε περίπτωση παράβασης της απαγόρευσης αυτής η διαχειρίστρια εταιρεία δικαιούται να αξιώσει από το μισθωτή την επαναφορά των πραγμάτων στην προηγούμενη κατάσταση και πλήρη αποκατάσταση της ζημίας.

7. Υποχρέωση καλής χρήσης των διαμερισμάτων και του εξοπλισμού τους. Οι ένοικοι υποχρεούνται να χρησιμοποιούν ορθά και με επιμέλεια τα διαμερίσματα και τον εξοπλισμό τους και να λαμβάνουν όλα τα μέτρα που τους υποδεικνύονται από την εκμισθώτρια, το διαχειριστή του κτιρίου ή/και εξουσιοδοτημένους συνεργάτες για την προστασία και τη διατήρηση της καλής κατάστασης αυτών. Σε περίπτωση ζημίας υποχρεούνται να προβαίνουν σε οποιαδήποτε κατά την κρίση τους αναγκαία ή επωφελή ενέργεια για τον περιορισμό της, εκτός εάν δημιουργείται κίνδυνος για τους ίδιους, άλλα πρόσωπα ή τη διαχειρίστρια εταιρεία. Επιπλέον, υποχρεούνται να ειδοποιούν με μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@allin10.gr  ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο και χωρίς υπαίτια καθυστέρηση το διαχειριστή του κτιρίου για οποιαδήποτε βλάβη ή χειροτέρευση της κατάστασης των διαμερισμάτων ή/και του εξοπλισμού τους.

8. Καθαριότητα διαμερισμάτων. Οι ένοικοι υποχρεούνται να διατηρούν το χώρο των διαμερισμάτων ευπρεπή και καθαρό, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες. Οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι για την τακτική απομάκρυνση των απορριμμάτων από τα διαμερίσματα. Τα διαμερίσματα θα πρέπει να αερίζονται τακτικά και επαρκώς. Για τη διασφάλιση της υγιεινής των διαμερισμάτων, οι μισθωτές υποχρεούνται να ακολουθούν τις οδηγίες του διαχειριστή του κτιρίου ή/και των εξουσιοδοτημένων συνεργατών. Παρέχεται η δυνατότητα υπηρεσίας καθαριότητας με αποκλειστική χρέωση του ενοίκου.

9. Επικίνδυνα αντικείμενα εντός των διαμερισμάτων. Η διατήρηση εύφλεκτων, ογκωδών, ρυπογόνων, δύσοσμων ή με άλλο τρόπο επικίνδυνων και βλαβερών αντικειμένων εντός των διαμερισμάτων απαγορεύεται. Για την ασφάλεια των διαμερισμάτων και του κτιρίου δεν επιτρέπεται ιδίως η εγκατάσταση, διατήρηση και χρήση μέσων θέρμανσης και ψύξης, πλην των εγκατεστημένων από τη διαχειρίστρια εταιρεία. Αν βρεθούν επικίνδυνα αντικείμενα για οποιοδήποτε λόγο εντός των διαμερισμάτων, θα πρέπει να ειδοποιείται αμέσως ο διαχειριστής του κτιρίου μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@allin10.gr  και σε περίπτωση κινδύνου με κάθε πρόσφορο μέσο, προκειμένου αυτά να απομακρυνθούν υπό την επίβλεψή του και με την τήρηση όλων των προβλεπόμενων μέτρων ασφαλείας.

10. Υποχρέωση περιορισμού και ανοχής αρνητικών επενεργειών.

Οι ένοικοι  υποχρεούνται να αποφεύγουν ή να περιορίζουν στο μέτρο του δυνατού τις αρνητικές επενέργειες έναντι των λοιπών ενοίκων από τη χρήση των διαμερισμάτων, όπως ιδίως αυτές του ήχου, του θορύβου, της θερμότητας, των δονήσεων και κάθε δραστηριότητας, η οποία ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά τη χρήση των διαμερισμάτων από τους λοιπούς μισθωτές. Ειδικά για τους ήχους και κάθε είδους θορύβους ως επιτρεπτό όριο ορίζεται αυτό των 35 dB. Οι μισθωτές είναι υποχρεωμένοι να ανέχονται κάθε αρνητική επενέργεια, αν αυτή είναι αντικειμενικά αδύνατο να αποφευχθεί ή να περιοριστεί ή αν προέρχεται από τη συνήθη χρήση των διαμερισμάτων, των κοινόχρηστων χώρων και του κοινόχρηστου εξοπλισμού, εφόσον δεν βλάπτεται σημαντικά η χρήση του διαμερίσματός τους.

Δ. ΚΑΝΟΝΕΣ  ΧΡΗΣΗΣ  ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΏΡΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ 

1. Κοινόχρηστοι χώροι και κοινόχρηστος εξοπλισμός.

Οι κοινόχρηστοι χώροι και ο κοινόχρηστος εξοπλισμός χρησιμοποιούνται από τους ενοίκους αποκλειστικά και μόνο σύμφωνα με τον κανονισμό, τις οδηγίες του διαχειριστή του κτιρίου και του ΕΟΔΥ και την κατά προορισμό χρήση τους.

2. Χρήση κοινόχρηστων χώρων και πρόσβαση σε αυτούς.

Οι κοινόχρηστοι χώροι (πλυντήρια, γυμναστήριο, κτλ.) παραμένουν προσβάσιμοι σε όλους τους ενοίκους κατά τις προγραμματισμένες ημέρες και ώρες, όπως δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα www.allin10.gr. Οι όροι και οι προϋποθέσεις χρήσης των κοινόχρηστων χώρων ορίζονται στις σχετικές οδηγίες που αναρτώνται στην ανωτέρω ιστοσελίδα. Η κατάληψη κοινόχρηστων χώρων απαγορεύεται. Η διαχειρίστρια εταιρία, ο διαχειριστής του κτιρίου και οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες διατηρούν το δικαίωμα να αποκλείουν την πρόσβαση σε κοινόχρηστους χώρους, όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο από τους ίδιους, ιδίως δε για τη διεκπεραίωση εργασιών, την πρόληψη επικείμενων κινδύνων και ατυχημάτων.

3. Υποχρέωση διατήρησης κοινόχρηστων χώρων σε καλή κατάσταση. Οι ένοικοι οφείλουν να διατηρούν τους κοινόχρηστους χώρους ευπρεπείς και καθαρούς. Τα έξοδα του τακτικού καθαρισμού των κοινόχρηστων χώρων βαρύνουν τη . Οποιαδήποτε παρέμβαση, μόνιμη ή προσωρινή, σε κοινόχρηστους χώρους δεν επιτρέπεται. Αν επικίνδυνα αντικείμενα βρεθούν για οποιοδήποτε λόγο σε κοινόχρηστους χώρους, θα πρέπει να ειδοποιείται αμέσως ο διαχειριστής του κτιρίου ή/και οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες, προκειμένου αυτά να απομακρυνθούν υπό την επίβλεψή του και με την τήρηση όλων των προβλεπόμενων μέτρων ασφαλείας.

4. Φθορές σε κοινόχρηστους χώρους. Η διαχειρίστρια εταιρία είναι υπεύθυνη και βαρύνεται με τα έξοδα για τις επιδιορθώσεις των φθορών στους κοινόχρηστους χώρους, μόνο αν αυτές προκαλούνται από τη συνήθη χρήση τους. Φθορές που οφείλονται στην κακή χρήση και ιδίως στην παραβίαση των οδηγιών πρέπει να αναφέρονται στο διαχειριστή του κτιρίου ή/και τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες χωρίς καθυστέρηση μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@allin10.gr και σε περίπτωση κινδύνου με κάθε πρόσφορο μέσο,, να αποκαθίστανται δε άμεσα υπό την επίβλεψη αυτού και με δαπάνες του προσώπου που τις έχει προκαλέσει.

5. Κοινόχρηστος εξοπλισμός. Ο κοινόχρηστος εξοπλισμός ανήκει στην κυριότητα της διαχειρίστριας εταιρείας. Οι ένοικοι  υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό επιδεικνύοντας αυξημένη επιμέλεια, σύμφωνα με τις οδηγίες και την κατά προορισμό χρήση του, να τον διατηρούν λειτουργικό και καθαρό. Η απομάκρυνση του ή η αντικατάστασή του απαγορεύεται σε κάθε περίπτωση. Η απαγόρευση ισχύει, ακόμη και αν ο εξοπλισμός που απομακρύνεται αντικαθίσταται με ανώτερης ποιότητας ίδιου είδους.

6. Οδηγίες χρήσης κοινόχρηστου εξοπλισμού. Οι οδηγίες για την ορθή χρήση του κοινόχρηστου εξοπλισμού περιλαμβάνονται σε έγγραφο, το οποίο αναρτάται σε εμφανές σημείο στο χώρο, όπου βρίσκεται ο εξοπλισμός. Οι μισθωτές υποχρεούνται να τηρούν απαρέγκλιτα τις οδηγίες αυτές, καθώς και τυχόν ειδικότερες οδηγίες που δίνονται από το διαχειριστή του κτιρίου ή άλλους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες .

7. Φθορές στον κοινόχρηστο εξοπλισμό.

Η διαχειρίστρια εταιρεία είναι υπεύθυνη και βαρύνεται με τα έξοδα για τις αντικαταστάσεις του κοινόχρηστου εξοπλισμού ή επιδιορθώσεις βλαβών του, μόνο αν οι φθορές προκαλούνται από τη συνήθη χρήση του. Φθορές που οφείλονται στην κακή χρήση και ιδίως στην μη τήρηση των οδηγιών χρήσης του, πρέπει να αναφέρονται στο διαχειριστή του κτιρίου μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@allin10.gr  και σε περίπτωση κινδύνου με κάθε πρόσφορο μέσο, να αποκαθίστανται δε άμεσα υπό την επίβλεψη αυτού και με δαπάνες του προσώπου που τις έχει προκαλέσει.

Ε. ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

1. Επικοινωνία μεταξύ διαχειρίστριας και ενοίκων.. Η επικοινωνία μεταξύ αφενός της διαχειρίστριας του κτιρίου και αφετέρου των μισθωτών θα πραγματοποιείται και με ανταλλαγή μηνυμάτων ηλεκτρονικού (e-mails) από και προς τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως αυτές έχουν γνωστοποιηθεί. Δηλώσεις έναντι αλλήλων, οι οποίες περιέχονται σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θεωρείται, ότι περιέρχονται στο πρόσωπο που απευθύνονται, αμέσως μετά την προσήκουσα αποστολή τους στις ανωτέρω διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

2. Για ό,τι δεν ρυθμίζεται από τον παρόντα κανονισμό και την προφορική συμφωνία μεταξύ της Διαχειρίστριας εταιρείας και των αντισυμβαλλομένων αυτής, εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις του νόμου που αφορά συμβάσεις ξενίας και του Αστικού Κώδικα .

3. Τροποποίηση του κανονισμού. Τροποποιήσεις του κανονισμού πραγματοποιούνται μόνο με πρωτοβουλία της διαχειρίστριας εταιρείας. Η διαχειρίστρια είναι υποχρεωμένη να αναρτά τον τροποποιημένο κανονισμό στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.allin10.gr,  καθώς και να τον αποστέλλει σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους ενοίκους. Μετά την παρέλευση τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την επομένη της τήρησης των ως άνω διατυπώσεων, αυτές λογίζονται ως συμφωνημένες και δεσμευτικές.

4. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης μισθωτών ή ενοίκων με τον παρόντα κανονισμό και το νόμο, η Διαχειρίστρια Εταιρεία δύναται να προσφύγει και ζητήσει τη συνδρομή της τουριστικής αστυνομίας.